مها، دختر زيباي من

ني ني گلابي من!

1391/2/9 20:34
نویسنده : مامان آوا
515 بازدید
اشتراک گذاری

  سلام عزيزززززز ماماني.

  تو اين هفته شما ديگه تقريبا 11 سانتي متر شدي و وزنت هم حدود 110 گرمه. الان تقريبا اندازه يه گلابي شدي. الهي من فدات شمممممممم.

  به به گلابي. دلم الان واقعا گلابي ميخواد.

  نميدونم اين شبا و روزا داري چي كار ميكني كه يهويي جيغ ماماني رو در مياري. 

  تو خيابون و سر كلاس كه نميتونم جيغ بكشم و فقط آروم لمست ميكنم، به اميد اينكه دست از كشيدن پوست و گوشت ماماني برداري. اما شبا با درد بدي بيدار ميشم و گاهي هم با جيغ هاي بنفشي كه ميكشم بابايي رو هم بيدار ميكنم، اونم نازت ميكنه، ميبوستت و تو كم كم آروم ميشي.

فكر كنم تند و تند هم غذا ميخوري آخه همش ماماني گرسنه است. هر چند هنوزم پاتو از تو حلق مامان برنداشتي و با ترس و لرز غذا ميخورم مبادا 

  راستي ديشب با بابايي و خاله مليحه و عمو وحيد رفتيم قدم زديم. بعد از مدت ها تونستم چيپس بخورم و پف و فيل، البته به كمك آب انار.  توي مسير برگشت هم دلم آب نبات چوبي خواست و بابايي هم برام خريد. 

  هفته بعد دوباره ميريم پيش خانم دكتر. از الان براي شنيدن دوباره صداي قلبت يه عالمه ذوق دارم. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماهي
11 اردیبهشت 91 17:50
مباركه. ان شالله زودتر بگذره اين دوران و وارد دوران شيرينش بشي.


ممنون عزيزم.