مها، دختر زيباي من

مهاي من

1391/6/31 17:18
نویسنده : مامان آوا
470 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهاي مامان!

بلههههه دخترم، عشقم، اسم شما شد: " مها ".

   به معني سنگي كه همچون بلور صيقل خورده.

   ياقوت سرخ

   ابر

اميدوارم، روحي داشته باشي به وسعت ابر، بيكران و سخاوتمند. در برابر سختي ها و ناملايمات، محكم باشي مثل سنگ، عاري از هر بدي و كاستي، پاك مثل بلور و همچون ياقوت درخشاني نگين انگشتري زندگيمون.
    قربونت برم ماماني. نميدوني چقدر انتخاب اسم سخته. اونم انتخاب اسم شما كه عزيزترينمي. من و بابايي تمام سعيمون رو كرديم و از انتخاب اسمت راضي ايم. اميدواريم شما هم از اسمت خوشت بياد و به قول مامان بزرگا نامدار باشي.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

بابای ملیسا
1 مهر 91 0:43
سلام . وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه . وبلاگ ملیسا خانم با موضوع تولد یکسالگی ملیسا و سی و یکسالگی بابای ملیسا به روز شد . خوشحال میشیم که با اومدنتون و گذاشتن یه دستنوشته به یادگار ، تولد ملیسا جون رو زیباتر و باشکوهتر کنید . منتظرتون هستیم .


ممنون. حتما
مرضیه
5 مهر 91 12:24
انشاا.. نامدار بشه .... خیلی اسم قشنگیه آوا جون .... تبریک می گم


ممنون عزيزم.
سمیه
19 اسفند 91 16:07
سلام خانم خیلی اسم کوچولوتون قشنگه من یه سوال داشتن ازتون اینطور که معلومه دکتر شما هک دکتر کامکار بودن.آیا شما از روند کار ایشون راضی بودین؟ ممنون می شم اگر تجربه ای دارید که به دردم بخوره و بهم بگید.


بله عزیزم. ایشون از ماه 5 دکتر من بودن. رفتار آروم و منطقیشون به آدم آرامش میده و بیخود هم مامان باباها رو نگران نمیکنند. در کل حواسشون به همه چی هست.
اگه سوال خاصی دارید بپرسید خوشحال میشم بتونم جوابگو باشم.
hamid
21 آبان 92 23:28
سلام امیدوارم حال مها کوچولو خوب باشه اسم عشق زندگی من هم مهاست و به این خاطر از اسم مها خوشم میاد. فکر میکنم به معنی غزال و آهو هم باشه امیدوارم خدا همه مهاهای دنیا رو در پناه خودش حفظ کنه و مهای من و شما هم همیشه سلامت باشن فرق من و شما در اینه که مها از وقتی مهای شما شد پیش شماست اما مهای من از وقتی مهای من شد ازم دوره سالهاست تو حسرت نگاهش و بودن باهاش میسوزم و هنوز دورم ازش برامون دعا کنین مادر