مها، دختر زيباي من

دلم گرفته ماماني

1391/5/4 17:07
نویسنده : مامان آوا
364 بازدید
اشتراک گذاری

     سلام عزيز مامان. ميبخشيد كه دير به دير آپ ميكنم. اين روزا وضع روحيم زياد خوب نيست و نگرانم كه اين وضعيت روي تو اثر بدي بذاره ناز گلكم. براي آروم شدن هر كاري ميكنم. باهات حرف ميزنم. داستان هاي شاد برات ميخونم. موسيقي گوش ميدم. اما هيچ كدوم از اينا باعث نميشه از استرسم كم بشه.

     چند روزي هم هست كه براي رها شدن از دست افكار مزاحم، خودمو با درست كردن لوستر و آويز روي در و نقاشي براي اتاقت سرگرم كردم.

     ماماني، دخترك نازم، تو الان به خدا نزديك تري. كوچولوي مهربونم برا ماماني دعا كن. دعا كن غصه ها از دلم پر بكشن و دوباره شادي جاشو بگيره. دعا كن زندگي آرومي رو برات بسازم.

     تنها ضربه هاي گاه و بيگاه تو هست كه به زندگي اميدوارم ميكنه. با تمام وجود دوستت دارم عزيزكم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله بهار
5 مرداد 91 1:18
از ديروز عصر شكمم هي سفت ميشد و ول ميكرد از صبح سفته اصلا شل نميشه عصر رفتم دكتر گفت انقباض داريو برام دو تا امپول پرولوتون نوشته هر هفته يكي بزنم بعدم گفته از هفته 28 بايد بتامتازون بزنم باز خطر زايمان زودرس خيلي غصه خوردم ايقد گريه كردم نكنه اتفاقي برام بيفته چكار كنم تورو خدا بگين چكار كنم اقرص دايمتيكونم داده تا فشار معدم رو رحممكم شه اخه نفخم زياد ميكنه. برا انقباض چكار ميكني شكمم خيلي سفته اوا جون


هيچي عزيزم.نگران نباش. من داروهامو مصرف ميكنم. معمولا هر روز هم دردهاي انقباض رو دارم. تازه دكتر من كه حرفي درباره ي بتامتازون نزده. نگران نباش عزيزم.
آیه ی عشق
5 مرداد 91 16:48
سلام آوا
نبینم اینقدر ناراحت باشی
همین غصه ها به زندگی و شادی معنا میدن


اميدوارم عزيزم.
کژال
6 مرداد 91 1:35
اوا جون چی شده دوستم اینقدر غصه دار نباش به دختر نازت فکر کن که چند ماهه دیگه میاد تئ بغلت


كژال جونم من آدرس وبلاگت رو گم كردم توي وبلاگ گلاره هم نبود.
نایسل خانم
10 مرداد 91 14:24
غصه برای نی نی بده
کژال
11 مرداد 91 19:52
یندفعه لینکم کن که گم نشه


مرسييييييييي عزيزم. چشمممممم.
کژال
20 مرداد 91 11:07
دیر به دیر میایی آپ میکنی :


كژال جونم اوضاعم هميشه روبراه نيست آخه.
کژال
30 مرداد 91 2:26
دیکه دارم نگرانت میشم کجائی پس زود بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیا