مها، دختر زيباي من

تو چيكار ميكني؟! من چيكار مي كنم.

1391/3/8 14:14
نویسنده : مامان آوا
407 بازدید
اشتراک گذاری

   سلام عزيزكم.

  خيلي دوست دارم بدونم شما داري تو دل ماماني چي كار ميكني!! آخه دو روزه حالم زياد خوب نيست.

  تو اين چند روز كه آپ نكردم اتفاق خاصي نيفتاده. فقط اينكه:

  •      فعلا در مرحله ي جمع آوري اطلاعات براي خريد سيسموني گل دخترم هستم.
  •     هر روز برات موسيقي سنتي ميذارم جالب اينه كه حس ميكنم حركت و ضربه هات با شنيدن موسيقي بيشتر ميشه. شايد تو هم مث ماماني از شنيدن اين نوع موسيقي به وجد مياي. شايد هم داري ضربه ميزني كه بگي بسسسسه، من اينا رو دوست ندارممممممممم.
  •     تا الان پنج تا از داستانهاي مرزبان نامه رو برات خوندم باضافه ي مجموعه ي لالايي ها كه بعضي هاشون رو خودم هم دوست نداشتم. چند فصل هم از كتاب " از زبان داريوش " برات خوندم. حتما با خودت ميگي اين چيه ماماني داره برا من ميخونه.
  •     بابايي هم همچنان مشغول خواندن كتاب " پدر و دختر " هست. ميخواد بهتر شما رو بشناسه. غافل از اينكه اگه تونست من رو بشناسه، شما رو هم ميتونه. هههههه
  •    از لالايي هاي خودت بگم كه كم كم داره به 50 تا ميرسه. دوست دارم تا قبل از آمدنت توي بغل ماماني و بابايي بتونيم شرايط چاپش رو فراهم كنيم.

  عاشقتيم ماماني. بووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان میترا
8 خرداد 91 14:11
مبارکه ، من هم همه این دوران رو به خاطر میارم، راحتی ها اون موقع بود


ممنون عزيزم. تازه الان دوران راحتيه؟؟؟؟؟ خدا خودش كمك كنه.
مامانی آوینا
10 خرداد 91 0:35
سلام .روزای خاطره انگیزی رو داری میگذرونی.امیدوارم که نی نی کوچمولوتون صحیح و سالم به دنیا بیاد و وقتی بزرگ شد و این خاطراتو خوند بدونه که از اول اول چقدر واسه مامانی و بابایش عزیز بوده.اگر روست داشته باشی من میتونم اطلاعات خوبی در مورد خرید سیسمونی در اختیارت بذارم تا کوچولوت راحت و در آرامش بزرگ بشه.هم برای خودت هم نی نیت آرزوی سلامتی میکنم


ممنون مامان اوینا جون. من و دخملم خوشحال میشیم از تجربیاتتون استفاده کنیم.
احلام
11 خرداد 91 12:24
ای قلبون این دخملی وروجکککککککککک


مرسیییییییییییی خاله احلام جون.
فروشگاه اینترنتی هنری"پوشانا"همه کار دست
12 خرداد 91 14:49
امیدوارمی کودکی به دنیا بیاری که وقتی بزرگ شد بهت بگه ممنونم مامامان که منو به دنیا آوردی


اميدوارم
روستیک
21 خرداد 91 22:06
عزیزم چقدر تو وقت میذاری برا دخملیتتتتتت بدنیا بیاد چه میکنی
خیلی مامان خوب و با حوصله ای هستی خوش به حال دخمل طلات
50 تا لالایی گفتی تا حالا؟آفریننننننننننننننننننننننن


خاله روستيك جون مامانم از وقتي مامانش آمده پيشپ، همش با مامانش راجع به من حرف ميزنه. يادش ميره با من حرف بزنه.