مها، دختر زيباي من

بي بي چك

1391/1/27 20:33
نویسنده : مامان آوا
2,265 بازدید
اشتراک گذاری

  دي ماه تازه خونمون رو عوض كرده بوديم اون ماه با اينكه براي ني ني دار شدن اقدام كرده بوديم اما من اونقدر تنهايي وسايل سنگين جابجا كرده بودم كه همش خدا خدا مي كردم خبري از ني ني نباشه تا من كارهام تموم شه. طبق معمول پريود وحشتناكي هم داشتم و خوشحال از نبود ني ني، سر موعد مقرر براي ني ني اقدام كرديم. البته چون همسر گرامي عاشق پسر هستند طبق تقويم تخمك گذاري يه بار اقدام كرديم و توي تمام مدت تا گذاشتن بي بي چك با ني ني خياليم حرف مي زدم. با اينكه احتمال بارداري كم بود اما من براي خودم ني ني خيالي داشتم و از همون اول، صبح ها با هم بيدار مي شديم، صبحونه مي خورديم، حاضر مي شديم و مي رفتيم مدرسه. تو مسير هم براش كتاب داستان ميخوندم و زنگ تفريح ها هم سعي ميكردم نرم دفتر و آرامشم رو به هم نزنم. مي نشستم توي كلاس و براي آمدنش همراه خودش نقشه مي كشيدم و برنامه ريزي مي كردم. با اينكه اولين باري نبود كه اقدام مي كرديم اما اولين باري بود كه اينطوري درگير قضيه مي شدم.

  دو روز قبل از موعد مقرر خواب ديدم يه پسر ناز دارم  اما نمي دونم چرا اين بار اصلا به ذهنم نمي رسيد كه بي بي چك بگيرم. فرداي اون روز آخرين جلسه ي كلاس سنتورم بود برا همين از خونه رفتم بيرون تا براي هديه اي كه واسه استادم خريده بودم كاغذ كادو بگيرم. سر راه به ذهنم رسيد يه دونه بي بي چك هم بگيرم.

  آمدم خونه.... بر عكس هميشه با آرامش بي بي چك رو گذاشتم و ظرف چند صدم ثانيه مثبت شد. نه خوشحال بودم نه ناراحت. هيچ حسي نداشتم. آمدم روبروي آينه به خودم نگاه كردم هيچ تغييري نكرده بودم. لپم رو كشيدم. خواب هم نبودم. پس چرا هيچ حسي نداشتم. همونجا سجده كردم و خدا رو شكر كردم چون مطمئن بودم بعد كه از اين شوك دربيام از اينكه همون موقع خدا رو شكر نكردم پشيمون خواهم شد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آیدا
9 شهریور 92 10:49
سلام خانومی
تبریک برای داشتن چنیین دخمل نازی...
اینقدر این ایکون"لطفا نظر بدید" پرید بالا مرام گیرش شدم خیلی تلاش کرد
وبلاگ خوبی داری ولی کلا خیلی بهتر میشد اگه در مورد خودت و اینکه چی شد که شروع به نوشتن کردی و...بیشتر توضیح میدادی تا خواننده ارتباط بهتری پیدا کنه مخصوصا قسمت "about" که خالی گذاشتی ادم نمیفهمه این همون چیزی هست که دوست داره بخونه یا نه؟!
امید وارم شاد و موفق باشی و نی نی نازت سالم وزیر سایه پدر مادر خوشبخت باشه.


ممنون خانومي. تو اولين كسي هستي كه يه نظر درست و حسابي راجع به ماهيت وبلاگ دخترم ميده. ممنون كه وقت گذاشتي.