مها، دختر زيباي من

بازم عكس

1391/11/4 18:31
نویسنده : مامان آوا
466 بازدید
اشتراک گذاری

     من خيلي خيلي دختر شيطوني ام و اصلا به ماماني اجازه نميدم تنهايي و بدون حضور من كنارش كاري انجام بده. همش هم ميخوام باهام حرف بزنه يا به حرف زدن من توجه كنه اونم با روي گشاده و لبخند بر لب، وگرنه دعوامون ميشه. چشمک خب برا همين ماماني وقت نميكنه بياد و تند تند پست بذاره و از شيطوني ها و كارهاي جديدم بگه. مث خنده هاي بلند بلند و جيغ هاي بنفش و سينه خيز رفتن و گاز گرفتن دست بابايي و خيلي كارهاي ديگه كه پشت هر كدومش يه عالمه ذوق پنهان نهفته اس هم از طرف من و هم ماماني كه دلش غشششش ميره برا من و كارهام.

فعلا تا من مثلا خوابم شما چند تا عكس بينيد.

 

تولد يك ماهگي

 

 

 

 

من عاششششق نشستن هستم

 

 

 

توپولويم توپولو .... صورتم مثل هلووووو

 

 

 

تولد سه ماهگي

 

 

 

     خب فعلا كافيه، آخه من بيدار شدم و دارم نق ميزنم.

     مامان نوشت: ميبخشيد عكس ها به هم ريخته و بدون ذكر تاريخه. اميدوارم بتونم به زودي به اين پست و پستهاي نابسامان قبل سر و سامان بدم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

روستیک
5 بهمن 91 17:21
عزیزممممممممممم ماشالا واقعا دخمل شیطونی هستیا معلومه
بزنم به تخته تو عکس سه ماهگیت نگاهت و نشستنت همه چیت مثل بچه 5 ماهست
واقعا ماشالا خاله خیلی خیلی باهوشی معلومه
به مامان بگو اسفند دود کنه راستی لباس سرهمیت چه نازه بهت میاد عزیزم بوسسسسسسسسس
مامانش تا کی میخوای گوشه عزلت بشینی؟یه بار بیار این دخملیتو ببینیم دیگه


خاله جون ممنونم مامانم كه هميشه ميگه من عاشق روژانم كاش منو بياره يه بار دخترتون رو ببينم.
خاله جونش ميبيني من با چه دخمل شيطوني سر و كله ميزنم؟ عاشششششششقشم بخدا
قرار هم من حرفي ندارم هر وقت بگيد ميام.
نسرین خاله اسما
7 بهمن 91 20:44
سلام ماشالله دخمل خوشگلی دارین خدا حفظش کنه
لینکتون کردم عزیزم
اگه می خوایین اسما جونم لینک کنین



ممنون. حتما