مها، دختر زيباي من

صبحانه ي عسلم

1392/3/23 14:06
نویسنده : مامان آوا
785 بازدید
اشتراک گذاری

     تصميم گرفتيم از اين به بعد تا اونجا كه زمان بهم اجازه ميده دستور غذاها و دسر هاي من درآوردي از خود راضی كه براي گل دخترم درست ميكنم رو اينجا بذارم شايد يه روزي خودش براي ني نيش ازشون استفاده كنه. الهي من فداي خودش و ني نيششش.

    

     صبحانه:

     92/3/23

     خرماي پوست كنده: 2 عدد

     كره

     زرده تخم بلدرچين: 1 عدد

     پودر بادام: كمي براي تزئين

      كره رو كمي گرم  و خرما رو بهش اضافه كردم. زرده را افزوده و سريع به هم زدم.

   روش رو با پودر بادام تزئين كردم  و با نون دادم به عسلكم نوش جان كرد. البته بعد از خوردنش، هر چي آب ميخورد باز تشنه بود!! نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

hamkar
23 خرداد 92 20:30
هركليك موفق 5000 تومان براي وبلاگ شما-پرداخت درامد شما چهارشنبه هر هفته
بهار مامانه برسام
25 خرداد 92 17:19
سلام دوست گلم

اول اینکه ممنونم که لطف کردی و به ما سر زدی دوم بابت آموزش دوخت کفش متاسفم..... عکساش از سایتی که آپلود کردم باز نمیشه و در اولین فرصت اون پست رو درست میکنم ولی به جبران این مسئله امروز آموزش دوخت یه کفش خیلی ناز دخملونه رو میزارم از این کفشا که چراغ داره و موقع تاتی کردن نی نی جونیا روشن میشه...امروز حتما آموزش دوختش رو میزارم و امیدوارم خوشتون بیاد و برای ناز دخملتون بتونید بدوزید

وبلاگ خوبی دارید و نوشته هاتون زیباست





ممنون خانمومی/

من کفش تابستونه برا دخملم دوختم ولی باز وبلاگتون رو دنبال میکنم.

امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم